ارسال پاسخ

۱۷ اسفند ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2656

pvc-asso.ir

کمک فرایند جدید برای  PVC

این کمک فرایند استایرنی جدید دارای خواص کلیدی مانند پایداری گرمایی دینامیکی و  مقاومت به ضربه است که آن را برای استفاده در فرمولاسیون  PVC ایده آل کرده است.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، تولید کننده افزودنی های کاربردی جهانی TOTAL(TCV) که مقر آن در EXTON پنیسیلوانیا ایالت متحده است، یک کمک فرایند جدید برای پلی وینیل کلراید سخت (  PVC) معرفی کرده است.

 

 Cleartack W-110یک محصول غیر آکریلیکی است که گفته می شود پایداری حرارتی و خصوصیات عملکرد را بهبود می بخشد. آخرین و جدیدترین  تولید TOTAL سری   W از سری رزین های هیدروکربنی آروماتیک بدون رنگ است. این کمک فرایند استایرنی جدید دارای خواص کلیدی مانند پایداری گرمایی دینامیکی و  مقاومت به ضربه است که آن را برای استفاده در فرمولاسیون  PVC ایده آل کرده است.

 

 مزایای دیگر W-110 شامل افزایش خروجی و توان عملیاتی و سطح براقیت بالای محصول نهایی است. نقطه ی نرمی این محصول برابر 105-115 درجه سانتیگراد است.

 

علاوه بر استفاده به عنوان کمک فرایند برای کامپاند  PVC، این محصولات بی رنگ و بی بو به عنوان رزین های تقویت کننده در ماستیک ها و چسپ های حرارتی بر پایه EVA استفاده می شود.خط تولید موجود شامل  W-85, W-90, W-100, W-120, W-130 و W140 است که میزان نقطه نرمی از80 تا °C145 متفاوت است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد